"Succesul este utilizarea la maximum a capacitatilor pe care le posezi"
Zig Zigler
SERVICII SI CALITATE
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA si-a concentrat atentia asupra calitatii serviciilor inca de la inceputul activitatii.
Obiectivele noastre permanente, care deriva din politica de calitate, au in vedere:
Aceste obiective sunt atinse prin respectarea regulilor impuse de Ghidul de buna practica de distributie medicamente, prin monitorizarea tendintelor globale privind standardele serviciilor in domeniul distributiei de medicamente si pe cele ale managementului organizatiei.
DEPARTAMENT CALITATE
Misiunea Departamentului Calitate este de a crea un sistem de Management al Calitatii bazat pe o politica de calitate, o structura organizatorica si proceduri operationale care sa permita asigurarea calitatii, evaluarea si imbunatatirea continua a procesului de distributie in cadrul Alliance Healthcare Romania SRL.
Departamentul de Calitate este reprezentat de profesionisti in domeniu, farmacisti si persoane responsabile de calitatea medicamentului, ale caror obiective principale sunt:
1. Asigura suport pentru departamentul logistic
2. Asigura calitatea produselor din portofoliu
3. Farmacovigilenta
4. Reprezinta Alliance Healthcare Romania SRL in relatia cu autoritatile in domeniu (ANMDM, MS, ANSVSA, etc.) si cu furnizorii prin participarea la inspectii si audituri
ACORD TEHNIC PRIVIND PRODUSELE COMERCIALIZATE
Scop
Prezentul acord tehnic defineste rolurile si aloca responsabilitatile intre Vanzator si Cumparator pentru a garanta ca produsele livrate isi pastreaza calitatea si integritatea si raman in interiorul lantului legal de aprovizonare in timpul depozitarii si/sau al transportului.
Prevederile prezentului acord sunt in conformitate cu toate regulile si reglementarile aplicabile, inclusiv Ghidul curent al UE privind Buna Practica de Distributie (BPD) pentru medicamentele de uz uman. Citeste mai mult.